SPINNING ®

Jako jediné certifikované Spinning ® centrum s licencí od MDA v Jihlavě nabízíme propracovaný systém lekcí Energy Zone, vyberete si podle toho, jestli chcete hubnout, získávat sílu nebo kondici, pořádně se odvázat a zbavit se stresu nebo jen aktivně regenerovat po náročném dni.

Každé kolo – Spinner ® NXT, má integrovaný Spinning® Computer – takže můžete měřit svůj tep i rychlost a přizpůsobit jízdu svým potřebám. Na konci lekce Vám computer ukáže, kolik jste spálili kalorií.

Můžete využít MYZONE™ systém, systém monitoringu srdeční aktivity – VÍCE ZDE

Nošení monitoru srdeční frekvence během cvičení poskytuje okamžité, nepřetržité zobrazení srdeční frekvence, což vám umožňuje kontrolovat vaše tréninkové cíle.

Jsme také jeden z mála klubů, kde probíhají lekce, při kterých všichni účastníci vidí svoji tepovou frekvenci na plátně před sebou.

Kvalita lekcí v doubleDRIVE clubu je zajištěna certifikovanými instruktory Spinning® programu.


 

Kdo by dnes neznal Spinning®?OFFICIAL SPINNING CENTER

Aktivitu, které se u nás věnují statisíce lidí v každém věku, všech typů postav i pohlaví. Spinning® je skvělý pohyb pro ty, kteří chtějí:

  • vypnout – prostě jenom jet na kole a nepřemýšlet
  • nejúčinněji spalovat přebytečné zásoby tuku
  • nastartovat kondičku a zatím si netroufají na nic jiného

„I’m spinning around…“ Tělo by Kylie Minogue mohla závidět kdejaká dvacítka. Nikde ani gram tuku navíc, vše pevné a úžasně ohebné. A to všechno prý díky Spinning® programu!


 

Rozpis Spinning® Energy zón naleznete ZDE

Vytrvalost Energy Zone™

Trénink vytrvalosti je váš základ a měl by tvořit většinu vašich tréninků. Přínosem je kratší doby regenerace, vyšší metabolismus tuků a nižší klidová srdeční frekvence. Zátěž lehká až střední, kadence: 80–110 ot./min, intenzita: 65–75 % maximální srdeční frekvence

Síla Energy Zone™

Využíváním vysoké zátěže a pomalejšího tempa budete balancovat mezi aerobními a anaerobními zónami. Tvarujte své nohy a budujte svou duševní sílu. Zátěž střední až těžká, kadence: 60–80 ot./min, intenzita: 75–85 % maximální srdeční frekvence

Interval Energy Zone™

Střídejte dávky rychlosti a energie s regenerací. Zvýšíte svou aerobní a anaerobní kapacitu, což povede ke zvýšení výdrže a vytrvalosti. Zátěž lehká až těžká, kadence: 60–110 ot./min, intenzita: 65–92 % maximální srdeční frekvence

Den závodu Energy Zone™

Otestujte své tělo a oslavte svou sílu. Trénink na úrovni aerobního prahu či nad ním naučí vaše tělo fungovat ve vyšších intenzitách. Zátěž střední až těžká, kadence: 60–110 ot./min, intenzita: 80–92 % maximální srdeční frekvence

Regenerace Energy Zone™

Bez dostatečného odpočinku vaše tělo nezesílí. Regenerační jízdy podporují hojení a přivádějí kyslík do unavených svalů, vazů a šlach. Zátěž lehká, kadence: 80–110 ot./min, intenzita: 50–65 % maximální srdeční frekvence


Odkaz na oficiální stránky Spinning® programu,

kde si můžete vygenerovat i volnou vstupenku na Spinning® lekci v našem klubu.


Styly jízdy na kole Spinner®

Pozice při jízdě – Základní pozice

0:05 Rovina v sedle – rovina v sedle je nejzákladnější technikou Spinning®
1:59 Kopec v sedle – kopec v sedle je simulován zvýšenou zátěží. Ruce jsou v pozici číslo 2.
2:48 Kopec ze sedla – kopec ze sedla je podněcující pokročilá technika, při které musí být dostatečně vysoká zátěž, aby frekvence šlapání byla střední.
0:41 Rovina ze sedla (Running) – pozice ve stoje patří mezi základní spinning techniku. Při této pozici jezdec využívá celé své hmotnosti těla, kterou potřebuje ve vyšší zátěži.

Mírně pokročilé pozice

1:16 Skoky – skoky se provádí opakovaným zvedáním těla ze sedla.
5:00 Sprint – sprint je pokročilá technika, ve které jezdec vyvine během krátkého intervalu vrcholný výkon, po kterém následuje snížení tepové frekvence. Sprint by neměl trvat déle než 30 sekund.

Pokročilé pozice

4:16 Running se zátěží – running se zátěží se od kopce ve stoje liší pozicí rukou a pohybem těla.
3:28 Skoky v kopci – tento styl patří mezi intenzivní a vyčerpávající techniku stoupání. Pohyb je simulován obvyklé situace v kopcích na silnic.
6:17 Sprinty v kopci – sprinty v kopci lze provádět v sedle i ze sedla, ale v obou případech musí být zátěž vysoká. V sedle se používá pozice rukou 2 a ze sedla pozice 3. Při této technice se může zvýšit tepová frekvence a někteří jezdci nesprávně zatěžují kolena, proto je důležité postupovat opatrně…

Další informace na http://www.spinning.com

SPINNING® maraton Život na Zemi, Praha 20.4.2013


SPIN®, Spinner®, Spinning®, Spinning logo®, Bodyblade® a Peak Pilates® jsou registrované ochranné známky vlastněny a používány výhradně společností Mad Dogg Athletics, Inc.

Ochranné známky

SPINNING® program je duševním vlastnictvím společnosti Mad Dogg Athletics, Inc, chráněné mezinárodním autorským právem.

SPINNING® , SPIN® a SPINNER® jsou ochranné známky společnosti Mad Dogg Athletics, Inc., registrované ve více než 60-ti zemích světa, včetně České republiky. Kolo na SPINNING® – SPINNER® je chráněno mezinárodním autorským právem a patentem společnosti Mad Dogg Athletics, Inc.

Každé SPINNING® centrum musí mít uzavřenou licenční smlouvu se společností Mad Dogg Athletics, Inc.. Licenční smlouva je bezplatná!

SPINNING® smí nabízet pouze autorizovaná centra, kde jednotlivé lekce vedou lektoři s certifikátem „Johnny G SPINNING® Instructor“ (J.G.S.I.). Jen to je pro Vás zárukou zachování původních, účinných a bezpečných principů SPINNING® programu.

SPINNING® program lze provozovat pouze na strojích s názvem Johnny G SPINNER®. Tyto stroje byly vytvořeny přesně podle požadavků SPINNING® programu.

Všechna oficiální SPINNING® centra jsou uvedena v seznamu SPINNING® center.

Jestli má Váš instruktor certifikát „Johnny G SPINNING® Instructor“ si snadno ověříte v seznamu SPINNING® instruktorů.

Používání výše uvedených ochranných známek se řídí přesnými licenčními pravidly.